Tagboard



Credits

Tropical Getaway Version 1.01 - "As bright as the sun..." is designed by Princess Sabrina.


The ingredients used to put it all together includes, PHP, CSS, XHTML, Adobe & Macromedia, Creativity, and not forgetting, Inspiration.

* Best viewed at 1024 x 768.
Powered by Blogger
Subscribe to
Posts [Atom]
 

Oh, the Years

Haply I may remember/ And haply may forget.

Sunday 20 May 2007

Feliz Cumpleaños, Íker Casillas

Íker, Íker, lo siento. I know I am supposed to do something today, today is special, today is important. I am sorry that I spent the day with a mind in turmoil, and I did nothing for you. Not only as one of your aficiones, but as a admirer of Spain, I ought to find some people and go out to celebrate in our own ways. But I am sorry. Today has been totally spoilt, owing to the untolerable maths portfolio. I am sorry that I am writing this with bare hands and a bare mind. I am sorry that I don´t have anything presentable. I am sorry that I can´t even send you a postcard to Madrid. I shouldn´t have let all these happen. Lo siento mucho. But this must be said,
¡¡¡¡¡FELIZ CUMPLEAÑOS!!!!!
Happy 26th birthday, Saint Iker.

How many roads must a boy walk down, before you call him a man?

When I look back at fives years ago when I got to know you, I understand what this means.

Iker Iker, you are our hero. This is no idolization, nor childish admiration. Look at Bernabeu, look at Spain. You have the same colour. Four years of blankness and my memories didn't die. This is called connection.

So, may all your dreams come true.


=======================
read this somewhere else, shall paste it here. its written two years ago

生日快乐,卡西小哥哥。祝你和我。
希望我们都是最幸福的孩子,心境清明,眼神澄澈,没有皱纹和灰白发丝,微笑时刻也有花开。我的眼中,孩子是和天使一样温暖可爱的名词。
曾经,曾经,我以为你就是。那些亲近关爱,那些微笑赞许,那些温柔坚定的手抚过的少年岁月,踟躇着,跳跃着,奔波着,带着阳光,带着温暖,融化了驱散了那些少年的青涩拘谨,喜悦如同马铃薯煎蛋一样纯粹简单,一缕一缕的日子摇曳流离,望向风里,有笑靥和泪花开。在心上,在眉间,你的他的,那么多人的,从来就不必分彼此的。
幸福地孩子都是梦想要作天使的,有明亮的眼睛,温暖的微笑,和洁白的羽翼,在渴望美好的有阳光和玫瑰盛开的世界里,无拘无束,自由飞翔,带清新的朝露和一地芬芳。什么时候你已经开始行使天使的守护职责了呢?那个灰色的身影,勇敢的,坚定的,默默擎起白色天地的荣耀。
他要的不多,只是对等的认可,我要的很少,只是现世的安稳,还有我们一年一年烛影星光下凝神专注的心愿,在遥远星球彼岸栖息,此岸绽放。
前日看到续约喜讯。我把他称作喜讯,是因为我觉得那是你该得的,是你想要的。今日又见辟谣新闻称一切未定,真真假假,原作不得数的。那不重要,重要的只是24岁的起点,没有阴霾。
只是低首话曾经。
如果没有看到你的成长,我不会意识到自己的岁月如何流淌。
当所有的人不再用孩子的眼光和标准来看待,我不知道那永不复返的是什么。我喜欢怀想过去,把它称之为一世的美好。
当我看到,眼中一直认为稚气的孩子臂膀上开始出现箍紧的责任;
当我听到,那个宁和坚定的年轻人说:我不再崇拜任何人;
当我想到,他用怎样熟悉曾经的微笑目光凝视迭戈·洛佩兹;
……
我知道我已经长大。不必提及那些无奈,那些失落,抬眼看就好。我看你抬起了眼,那属于自己的未来,触手可及。不放过,不错过。
我在长大。
我看到身影交错的绿茵,那个独自站立的男子,安静的凝伫纷纷扰扰,还是他自己的模样。
从什么时候开始,我们都已不再是孩子。
我的生日在遥遥的笑。是谁的模样?
感谢和快乐,赋予伊克尔。可以在某日同热血同流的队友一起纵情欢呼,可以在某日携了温婉女子的手缔结一生。
感谢和快乐,请同时也赐予我。可以有晶莹含笑的目光,静静注视,轻轻祝福,默默怀想,淡淡期待。
520,我们都快乐。
对你说。
对我说。

by yoyoL from 鹦鹉洲

(shouldn't have cried. after all today is Iker's birthday. Happy birthday dear St Iker)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home